درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 47109
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


رنگارنگ دانلود




 یک بسته اپدیت ویندوز ۷ را غیر فعال میکند !!!

 

یک بسته اپدیت ویندوز ۷ را غیر فعال میکند !!!

همه شما با ویندوز سون اشنا هستید , امروز شاهد پیشرفت ویندوز سون در میان سیستم عامل های ویندوزی هستیم .

مایکروسافت هر چند وقت یکبار، بعد از عرضه نسخه های جدید ویندوز خود، برای شناسایی و از کار انداختن نسخه هایی از ویندوزکه به طور غیر قانونی اکتیو شده اند و به طور رسمی از مایکروسافت خریداری نشده اند، آپدیتهایی را برروی مرکز آپدیت خود قرار می دهد که دریافت و نصب آنها بر برروی سیستم، در صورتی که ویندوز به طور قانونی تهیه نشده باشد، باعث غیر فعال شدن ویندوز می شود.
با توجه به اینکه بسیاری از کاربران بخش Windows Update را در کنترل پنل ویندوز برروی اتوماتیک قرار می دهند، لذا به هنگام اتصال به اینترنت، آخرین آپدیتها از سرور مایکروسافت دریافت و بدون اطلاع کاربر برروی ویندوز نصب می شود که در صورتی که آپدیت موردنظر هم در میان آنها باشد باعث از کار افتادن ویندوز خواهد شد.
اکنون نیز که چند ماه از عرضه ویندوز ۷ گذشته است مایکروسافت آپدیت جدیدی تحت عنوان KB971033 عرضه کرده است که با نصب آن برروی سیستم ممکن است اکتیویشن ویندوز از کار بیفتد و ویندوز حالت Geniune را از دست بدهد.

راه حل های جلوگیری از غیر فعال شدن را در ادامه مطلب بخوانید …..

javahermarket



ادامه مطلب ...


سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 1:39 ::  نويسنده : محمد

تایپ نمودن 180 حرف در یک دقیقه شاید برای شما یک رویا تلقی شود ، اما بایستی بدانید اگر مهارت تایپ 10 انگشتی را فرا بگیرید میتوانید با سرعتی بیش از 5 برابر سایر کاربران عادی تایپ نمایید و با این مقدار حروف در دقیقه متون خود را تایپ کنید. این مهارت را میتوان بسیار گرانبها دانست چرا که در دنیایی که با سرعت رو به مجازی سازی میرود داشتن چنین توانمندهایی بسیار با ارزش است. تایپ 10 انگشتی یک مهارت است که با اندکی تمرین و ممارست میتوانید به آن دست یابید. در این ترفند قصد داریم چندین روش گوناگون که باعث ایجاد یک روند رو به رشد برای فراگیری تایپ 10 انگشتی میشود را برای شما بازگو نماییم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

javahermarket



ادامه مطلب ...


سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 1:33 ::  نويسنده : محمد

صفحه قبل 1 صفحه بعد